Regulamin zwrotów w sklepie internetowym lenalargo.pl
Postanowienia ogólne
1.1. Sklep internetowy lenalargo.pl, zwany dalej „Sklepem”, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.
1.2. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zwrotów zakupionych towarów w Sklepie.
1.3. Zwrot towaru dotyczy wyłącznie konsumentów, którzy dokonali zakupu towaru na odległość (np. przez internet) na podstawie umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Prawo do odstąpienia od umowy
2.1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
2.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni kalendarzowych. Może to zrobić, wysyłając jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, lub e-mail) na adres e-mail: kontakt@lenalargo.pl lub adres korespondencyjny: [adres Sklepu].
2.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane przy użyciu formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest na stronie Sklepu, ale nie jest to obowiązkowe.
Procedura zwrotu
3.1. Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, konsument powinien odesłać towar na adres Sklepu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
( POBIERZ FORMULARZ PONIŻEJ )
3.2. Towar powinien być odesłany w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), bez śladów użytkowania.
3.3. Koszty odesłania towaru ponosi konsument, chyba że Sklep zaoferował inaczej.
3.4. Towar zwracany nie może być prany, czyszczony ani używany. Jeśli towar był prany lub używany, zwrot nie zostanie przyjęty. Towar musi być odesłany w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i bez śladów użytkowania. Wyjątkiem jest zgoda sprzedającego na dokonanie takiej czynności drogą pisemną na Messenger lub mailowo kontakt@lenalargo.pl
3.5. W przypadku nieprawidłowo wypełnionego formularza zwrotu lub braku wymaganych informacji, Sklep skontaktuje się z konsumentem w celu uzupełnienia braków. Jeśli brakujące informacje nie zostaną dostarczone w terminie 7 dni roboczych, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru.
Zwrot płatności
4.1. Sklep dokona zwrotu płatności za towar najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrócenia towaru.
4.2. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe wskazane przez konsumenta lub na inne, zgodne z umową, konto płatnicze.
4.3. Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
4.4 W przypadku źle wypisanego formularza zwrotu lub podania nie innych danych niż przy zakupie proces zwrotu może wydłużyć się.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
5.1. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy przedmiotem umowy są:
5.1.1. towary, które zostały wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służą zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb,
5.1.2. towary, które uległy pogorszeniu w wyniku używania, np. uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia,
5.1.3. nagrania audio, wideo oraz oprogramowanie komputerowe, jeżeli konsument naruszył ich oryginalne opakowanie,
5.1.4. produkty, które z uwagi na swoją naturę nie nadają się do zwrotu (np. produkty spożywcze, kosmetyki w otwartym opakowaniu).
Reklamacje
6.1. Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z umową, konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów prawa cywilnego.
6.2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: kontakt@lenalargo.pl lub wysłać pisemnie na adres korespondencyjny Sklepu.
6.3. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
Postanowienia końcowe
7.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, przy czym zmiany te nie mają wpływu na prawa konsumentów wynikające z umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany regulaminu.
7.2. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
8. Towar wysyłamy za pośrednictwem DPD, In post lub innego wskazanego przez Kupującego środka transportu.
8.1. Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru dokonać jego sprawdzenia w obecności kuriera i wnieść kurierowi zastrzeżenia odnośnie dostarczonego towaru oraz w ciągu 24 godzin poinformować sklep mailowo na adres kontakt@lenalargo.pl o stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą leżeć po stronie sklepu lub firmy kurierskiej z obowiązkiem wykonania i przesłania stosownej dokumentacji fotograficznej pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają sklepu.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU PONIŻEJ
Formularz zwrotu - Kliknij aby pobrać